När man använder Outlook skrivbordsappen kan det dyka upp att alla gruppkalender inte syns för användarna. För att kontrollera att det inte är ett behörighetsfel, logga in i Outlook webbappen (OWA) genom att logga in på https://outlook.office.com/ . Om problemet inte finns i OWA vet man att detta ska kontrolleras i klienten.
Gör följande i Outlook skrivbordsappen:
1. Gå till Start och kika att gruppkalendrarna inte syns.
2. Klicka på arkiv i menyn och sedan pilen under kontoinställningar
3. Välj inställningar för kontonamn och synkronisering i rutan som dyker upp
4. Bocka i rutan för att använda cachelagrat Exchange-läge för att ladda ned e-post till en Outlook-datafil och klicka på nästa
5. Klicka på klar i den rutan som syns för att slutföra ändringen.
6. Starta om Outlookklienten och kontrollera att alla gruppkalendrar syns
Kontrollerad 2024-07-08
Var artikeln till hjälp?
Toppen!
Tack för din feedback
Vi beklagar att det inte var till hjälp
Tack för din feedback
Feddback skickat
Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov