Kanalkalender i Teams

Ändrad den Mån, 17 juni vid 11:55 F.M.

Kanalkalender är en funktion som visar upp alla händelser som är schemalagda i den aktuella kanalen.

För att lägga till denna i en kanal följ anvisningarna nedan.


1. Gå till den aktuella kanalen och klicka på + och lägg till fliken Kanalkalender


2.Ge fliken ett namn och klicka på Lägg till


2. Nu kan du boka kalenderhändelser genom att klicka någonstans i kalendern eller på "Lägg till händelse", och alla i teamet blir automatiskt inbjudna.



Kontrollerad 2024-05-31


Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov