Felaktigt sparad kontakt

Ändrad den Thu, 29 Dec 2022 vid 11:06 AM

Om det visar sig att e-post inte skickar till rätt e-postadress kan det bero på att det finns cache-lagrad information som måste tas bort. 


  1. Öppna Outlook.
  2. Klicka på plustecknet för att skapa en ny e-post
  3. Börja skriv e-postdressen tills det dyker upp förslag på hela e-postadressen
  4. Klicka på krysstecknet bredvid namnet 
  5. Skriv hela e-postadressen i adresslistan

 



 


Notera att det här gäller endast om Förslagna kontakter används (se bild). Om hela e-postadressen skrivs in adressfältet så ska e-posten alltid gå till rätt e-postadress.


Kontrollerad 2022-12-29

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov