1. Börja med att kolla dina Office-relaterade nyckelrings-poster och se om det löser problemet. Se denna artikel: https://support.apple.com/sv-se/guide/keychain-access/kyca1242/11.0/mac/12.0
2. Om inte steg 1 löser problemet provar du att radera nyckelringarna som är relaterade till ditt Office 365-konto och loggar åter in i Office med ditt Office 365 arbets- eller skolkonto. Följ stegen nedan:
a. Öppna "Finder" klicka på "Go" på toppfliken "Verktyg" klicka på "Keychain Access"
b. Radera lösenordet som är relaterat till ditt Office 365-kontot enligt följande:
Microsoft Office Identities Settings 2
Microsoft Office Identities Cache 2
<GUID> (Type is MicrosoftOffice15_2_Data:ADAL:xxxxxxxxxxxxxxxxxx)
c. Logga in i Office-klienten igen för att se om detta löste problemet.
Kontrollerad 2024-07-09
Var artikeln till hjälp?
Toppen!
Tack för din feedback
Vi beklagar att det inte var till hjälp
Tack för din feedback
Feddback skickat
Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov